2 yerli marka dünya devlerinin arasında

Deloitte’un her yıl hazırladığı Perakendenin Küresel Güçleri raporu yayımlandı. Rapor en büyük 250 perakende şirketinin ortalama şirket büyüklüğünün 19.4 milyar dolara yükseldiğini ortaya koyarken, listede bu sene de Türkiye’yi BİM Birleşik...

2 yerli marka dünya devlerinin arasında
Deloitte’un her yıl hazırladığı Perakendenin Küresel Güçleri raporu yayımlandı. Rapor en büyük 250 perakende şirketinin ortalama şirket büyüklüğünün 19.4 milyar dolara yükseldiğini ortaya koyarken, listede bu sene de Türkiye’yi BİM Birleşik Mağzacılık A.Ş. ve A101 temsil ediyor. BİM listenin 152’nci sırasında yer alırken, A101 ise 244’üncü sırada kendine yer buldu. Raporda yer alan bilgilere göre, ilk 250 içerisinde bu sene de sektör bazında en fazla sayıda şirket, 135 şirkete ulaşarak hızlı tüketim ürünleri (FMCG) sektöründen olduDeloitte’un her yıl hazırladığı Perakendenin Küresel Güçleri raporu yayımlandı. Rapor en büyük 250 perakende şirketinin ortalama şirket büyüklüğünün 19.4 milyar dolara yükseldiğini ortaya koyarken, listede bu sene de Türkiye’yi BİM Birleşik Mağzacılık A.Ş. ve A101 temsil ediyor. BİM listenin 152’nci sırasında yer alırken, A101 ise 244’üncü sırada kendine yer buldu. Raporda yer alan bilgilere göre, ilk 250 içerisinde bu sene de sektör bazında en fazla sayıda şirket, 135 şirkete ulaşarak hızlı tüketim ürünleri (FMCG) sektöründen oldu